fbpx
 

KES KASUTAB UUENDATUD REHVID?

Ligikaudu 80% lennukompaniiatest

Rasked transpordivahendid 

Tarneks mõeldud autodel 

Taksod ja tööstussõidukid 

Igapäevane kasutus kergliiklustranspordi puhul

Wolf Tyres – Nord

See mudel ette nähtud kasutamiseks sõiduautodel.

VALIK JA HINNAD

Wolf Tyres – Nord 2

See mudel ette nähtud kasutamiseks maasturitel.

VALIK JA HINNAD

Wolf Tyres – Nord Cargo

See mudel on WOLF TYRES NORD talverehvide modifitseeritud versioon, mis on ette nähtud kasutamiseks kaubikutes.

VALIK JA HINNAD

Wolf Tyres All Season

Turvisemustriga rehv, mis on mõeldud peamiselt sõitmiseks lörtsiga ja märjal teel (70%), aga ka lumel või kuival teel (30%). Võib kasutada ka suvel.

OSTU EELISED

Taastatud rehvidel on samasugune läbisõit nagu uutel rehvidel, kuid rehvid on madalamate hindadega.

Taastatud rehvide maksumus võib olla 5-15% madalam võrreldes juhtivate tootjate uute

Taaskasutus toob tarbijatele ja autoparkidele miljoneid eurosid kokkuhoidu igal aastal.

Uuendatud rehvid on saadaval kõikide Premium-tüüpi mustrijoonistega, sealhulgas nii pikamaa kui ka aastaringselt kasutatavatele tüüpidele.

Taastamine vähendab oluliselt utiliseerimisprobleeme. Taastamine on tõepoolest ümbertöötlemine.

Energia kokkuhoid. Protektori taastamine hoiab kokku sadu miljoneid galloneid õli igal aastal.

Taastatud rehvidel on tavaliselt garantii, mis on võrreldav uute rehvidega või isegi enam.

Uuendatud rehvid on samuti ökoloogiliselt puhtad. Rehvid on peamiselt naftakeemiatooted.

Uue veoautorehvi tootmiseks on vaja 22 gallonit õli. Suurem osa õlist on korpuses, mida kasutatakse protektori taastamisprotsessis. Seega, veoautorehvi protektori taastamise tulemusena kulub ainult 7 gallonit õli.

Protektori taastamine toimub tänapäeval vastavuses Euroopa regulatsioonidega ja kõikidel rehvidel peab olema litsents.

Uuendatud rehv – see on ohutu toode hea hinna ja kvaliteedi suhtega, mis on toodetud vastavuses kõrgete kvaliteedinõuetega.

TEHNOLOOGIA

SORTEERIMINE JA KONTROLL


  • Alguses kontrollitakse rehv visuaalselt defektide suhtes
  • Pärast pannakse rõhu alla ja valgustatakse läbi spetsiaalsete sensorite abil
  • Ainult laitmatud rehvid, mida on kasutatud üks kord, s.t. mida pole varem protekteeritud,
  • Vastavad tulevase rehvi kõrgetele nõuetele ning lähevad järgmisesse töötlemise etappi.
  • Töötlemisse lubatakse mitte alla 4 aasta vanuseid rehve
  • Rehvid on lubatud ainult preemiumklassi tootjatelt

LIHVIMINE


  • Kontrollitud ja esimeses etapis välja sorteeritud rehvide protektor ja rehvi külgseinad lihvitakse
  • Rehvikummi kulunud kiht eemaldatakse kõige kaasaegsema arvuti teel juhitava automatiseeritud töömasinaga, luues ühtlane profiil ja vähendades ebatasakaalu

UUE KIHI PEALEKANDMINE


  • Uus materjal kantakse lihvitud rattale automatiseeritud ekstruuderiga, mis loob programmikohase uue profiili

KUUMUTUS JA VULKANISEERIMINE


  • Ettevalmistatud tooted asetatakse spetsiaalsetesse vulkaniseerimispressidesse ning toimub protektori (mustri) joonise formeerimine, kummisegu muudab oma füüsikalis-keemilisi omadusi

LÕPPTÖÖTLEMINE JA KONTROLL


  • Lõpptöötlemisel viiakse läbi füüsikalised lõpptestid valminud rehvil – rõhk, pöörlemine, pulseerimine jne

NAASTAMINE


  • Poolautomaatse masina abil viiakse läbi naastamisprotsess vastavalt Euroopa standarditele. Kasutatakse soome naaste. Ühes rehvis on vähemalt 100 või rohkem naaste.

LOGISTIKA


  • Rehvid, mis on läbinud kõik eelnevad tehnoloogilised etapid ja testid, saadetakse Wolf Tyres klientidele Baltimaades, Skandinaavias ja Venemaal. 
© Polvenauto