Michelin Primacy 4
→OHUTUSE KÕRGEIM TASE
NII UUED KUI 2 MM TURVISE SÜGAVUSEGA REHVID ESITLEVAD MÄRJAL TEEPINNAL PIDURDAMISEL IDEAALSEID TULEMUSNÄITAJAID(2)
→NR 1 VASTUPIDAVUSE SEISUKOHALT(3)
REHVI KESKMINE LÄBIJOOKS KONKURENTIDE REHVIDEGA VÕRRELDES 18 000 KM VÕRRA PIKEM(3)
→IDEAALNE HAARDUVUS MÄRJAL TEEPINNAL ISEGI KASUTUSAJA LÕPUS
Uus turvis tagab 22% rohkem ruumi, võimaldades ära juhtida suurema koguse vett(4)
→IDEAALSED TULEMUSNÄITAJAD MÄRJAL TEEPINNAL PIDURDAMISEL:
• UUE JA KULUNUNA(1)
• REHVI KESTVUSELE KAHJUDETA
(1) “Kulumine” tähendab rehve turvise sügavusega 2mm. Mudeli 205/55 R16 91V MICHELIN PRIMACY 4 puhul ületavad uute ja 2 mm sügavusega turvisega rehvid Euroopa töökorras R117 määratletud nn märjal teepinnal haarduvuse läveväärtused.
(2) Ajavahemikul juunist juulini 2017. a Michelini tellimusel instituudi TÜV SÜD poolt, kiirustel 80 kuni 20 km/h, autole VW Golf 7 paigaldatud rehvidel mõõtudes 205/55 R16 91V, märjal teepinnal läbi viidud, rehvide MICHELIN PRIMACY 4 võrdlust konkureerivate rehvidega hõlmav pidurdamise test: BRIDGESTONE TURANZA T001 EVO; CONTINENTAL PREMIUM CONTACT 5; DUNLOP BLURESPONSE; GOODYEAR EFFICIENT GRIP PERFORMANCE; PIRELLI CINTURATO P7 BLUE.
(3) Ajavahemikul juunist juulini 2017. a Michelini tellimusel DEKRA TESTIDE KESKUSE poolt, autole VW Golf 7 paigaldatud rehvidel mõõtudes 205/55 R16 91V, märjal teepinnal läbi viidud, rehvide MICHELIN PRIMACY 4 võrdlust konkureerivate rehvidega hõlmav pidurdamise test: BRIDGESTONE TURANZA T001 EVO; CONTINENTAL PREMIUM CONTACT 5; DUNLOP BLURESPONSE; GOODYEAR EFFICIENT GRIP PERFORMANCE; PIRELLI CINTURATO P7 BLUE. Tegelikel keskmistel kasutustingimustel (D50) läbi viidud vastupidavuse test vahemaal 10 000 km ja hinnangulisel vastupidavusel 1,6 mm tasemel.
(4) Täismustri ja 2 mm sügavusega turvise korral, rehvide MICHELIN Primacy3 standardse turvisemustriga võrreldes.